reklama

Moje Vianočné hviezdy

Patrím medzi ludí, ktorí milujú rodinné stretnutia. Keď sa nás stretne veľa v obmedzenom priestore... kde aj tak má každý svoj priestor. Kde každý rozpráva s každým a niekedy aj jeden cez druhého... proste tie rodinné stretnutia ktoré sa konajú niekoľkokrát ročne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedno a asi najkrajšie takéto stretnutie sú samozrejme Vianoce. Od malička si pamätám stretnutie u babky na druhý vianočný sviatok. Tety, ujovia, sesternice a bratrancovia. Proste všetci, ktorých som mala a samozrejme mám rada. Roky ubiehali a prinášali na naše vianočné stretnutia nových členov od manželiek a manželov až po tých najmenších novonarodených členov. Život ale okrem krásnych chvíl prináša aj tie najsmutnejšie. Keď nám zomrel dedko bola som ešte v puberte, keď ujo mala som asi dvadsať. Babka nás opustila v lete pred dvoma rokmi a dvadsať dní pred Vianocami ten istý rok nečakane aj môj otec. Boli to smutné vianoce. Prázdne miesto pri stole a veľká rana v srdci, ktorá sa nikdy nezahojí. Prvé..druhé ... a ešte mnoho Vianoc a vianočných rodinných stretnutí bude... a ja každý Štedrý večer pozriem na hviezdy a verím, že sú tam moje Vianočné hviezdy ktoré na nás dohliadajú a to nielen počas našich vianočných stretnutí.Všetkým známym, neznámym, blogerom aj neblogerom prajem krásne Vianoce.A mojim Vianočným hviezdam : chýbate mi...

Andrea Imrichová

Andrea Imrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto, kto by chcel aby svet bol lepší... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu