reklama

Zrúcanina hradu Pajštún

Zrúcaninu hradu Pajštún pozná asi každý kto býva v Bratislave a jej okolí... a aj keď som popod nej prechádzala už veľa krát, nikdy som tam nebola... aspoň čo si pamätám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keď môj manžel teda v nedeľu ráno navrhol výlet na Pajštún, tak som nebola proti.. zaparkovali sme pri kostole v Borinke a vybrali sa po červenej značke. Prešli sme pár metrov popri domoch a vošli do lesa. Zo začiatku sa ide po ceste mierne do kopca.

Pri informačnej tabuli Prírodná rezervácia pod Pajštúnom sme prešli priamo do lesa a poďho hore. Musím priznať že tento kopec mi dal riadne zabrať...cítila som každé jedno kilo čo mám navyše a svalovicu mám ešte dnes. Proste mi ten kopec prišiel ako nekonečný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme konečne dorazili hore ...začalo pršať. Jemne ale husto. Zachránil nás hustý krík pod ktorý sme sa schovali. Po daždi sme sa chvíľu zdržali a vrátili sme sa naspäť ku kostolu. Celé nám to trvalo asi dve a pol hodiny.

Ak by ste sa tam chceli vybrať s deťmi pri a na zrúcanine treba na nich dávať pozor sú tam veľmi strmé zrázy z ktorých by mohli spadnúť. 

Kostol Božského Srdca Ježišovho, Borinka
Kostol Božského Srdca Ježišovho, Borinka (zdroj: Andrea Imrichová)
Cesta na Pajštún
Cesta na Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Cesta na Pajštún
Cesta na Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Pajštún
Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Dážď, Pajštún
Dážď, Pajštún (zdroj: Andrea Imrichová)
Cesta z Pajštúnu
Cesta z Pajštúnu (zdroj: Andrea Imrichová)
Cesta z Pajštúnu
Cesta z Pajštúnu (zdroj: Andrea Imrichová)
Borinka
Borinka (zdroj: Andrea Imrichová)
Andrea Imrichová

Andrea Imrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto, kto by chcel aby svet bol lepší... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu